Група «Психологи»зарезультатами анкетування проводить аналіз використання комп'ютера школярами
та
організацію роботи за ПК. Розробляє презентацію або буклет.
Великий потік нової інформації, застосування
комп’ютерних технологій, а саме розповсюдження комп’ютерних ігор
здійснили вплив на розвиток Вашої особистості На сьогоднішній день
збільшилась кількість дітей і підлітків, які вміють працювати з комп’ютерними
програмами, в тому числі грати в комп’ютерні ігри. Якщо в середині 90-х років в
числі улюблених занять підлітки називали слухання музики і перегляд
телепередач, то в останні роки захоплення комп’ютером витіснило їх. Приблизно
70% сучасних школярів, відповідаючи на питання про свої інтереси і захоплення,
згадують комп’ютер нарівні з заняттями спортом, прогулянками й спілкуванням з
друзями. За статистичними даними, майже кожен підліток у віці 13-16 років хоча
б один раз пробував грати в комп’ютерну гру. Разом з комп’ютеризацією з’явилися
також негативні наслідки цього процесу, які впливають на соціально-психологічне
здоров’я дітей і підлітків.
Завдання1. Роздуми
Найпоширенішим з них є
явище як «комп’ютерна залежність». Термін «комп’ютерна залежність» з’явився в
1990 році. Психологи класифікують цю шкідливу звичку як різновид емоційної
«наркоманії», яка викликана технічними засобами. Головний зміст
комп’ютерної залежності складається з того, що комп’ютер починає керувати
людиною. Ваші думки...
Немає коментарів:
Дописати коментар