Підсумки роботи

Шановні учасники Веб-квесту !!!



Ви здійснили цікаву подорож з дослідження питання «Комп’ютер – друг чи ворог»: ознайомились з історією виникнення обчислювальної техніки, її використанням у різних галузях, важливістю використання для людини, правилами безпечної роботи, ознаками комп’ютерної залежності. Матеріали дослідження представлені у Ваших роботах.





Група «Історики» 
дослідила історію розвитку обчислювальної техніки та внесок українських вчених в створенні та розвитку комп'ютерної техніки.
 Запрошуємо Вас до перегляду.  


   
Вклад українських вчених в
розвиток комп'ютерної 
техніки    
 Книга


Історія розвитку
 комп'ютерної техніки
та покоління ПК



Група «Користувачі» 
дослідила позитивний вплив комп'ютера та розробила відео-пам'ятку .
Корисні сайти для дітей

                                             
До Вашої уваги  презентації :







Група «Психологи» 
за результатами анкетування провела аналіз використання комп'ютера учнями та організацію  роботи за ПК. 


Результати
 анкетування

Коментує висновок шкільний психолог 
Іщук Юлія Михайлівна:
Більшість сучасних школярів, відповідаючи на запитання про свої інтереси і захоплення, згадують комп’ютер. Та разом з комп’ютеризацією з’явилися негативні наслідки, які впливають на соціально-психологічне здоров’я дітей і підлітків. Проблема, як використовувати комп'ютер у житті, але при цьому залишитися здоровим, актуальна в наш час.
В анкетуванні: « Відношення до ролі комп’ютера в житті учнів»  брали участь 95 учнів 4-11 класів.
Опитування показало, що більшість опитаних школярів — 82, мають в дома  комп’ютер. 71% опитуваних  почали використовувати персональний комп'ютер в ранньому віці (з 6-10 років). У вільний час 44% опитуваних віддає перевагу комп'ютеру і використовують його 2 години в день, 41% - прогулянку на свіжому повітрі.
Учні використовують персональний комп'ютер:
-         для пошуку інформації  в Інтернеті  - 42%
-         для ігор – 39%
-         для підготовки уроків – 19%
Насторожує той факт, що більша частина учнів просиджують за комп'ютерними іграми більшу частину свого вільного часу і  спостерігається залежність від гри.
Більшість опитаних школярів відчувають потребу в використані Інтернету кожного дня і не уявляє життя без нього. Розглядають Інтернет як джерело інформації, яким зручно користуватися. 48% учнів  вважають, що Інтернет на навчання не впливає.
  Опитування показало, що під час роботи з комп'ютерами учні нашої школи не дотримуються чітко санітарно-гігієнічних правил роботи з комп'ютером: тільки 47% роблять перерву  кожні 20 хвинин, зарядку для очей роблять 53 % учнів, 47% учнів взагалі не роблять, 74% учнів працюють при правильному освітленні. Більшість учнів не вірять у шкідливий вплив комп'ютера на здоров'я людини. Нажаль, 56% батьків не слідкують за роботою дітей на комп’ютері.Думаю, тому при роботі з комп'ютерами в 12 % виникають болі в спині, стомлюваність очей спостерігається в 12 %, головні болі в 12%, нервують – 8%, тільки 56 % учнів нічого не турбує.

Роботу з теми даного дослідження плануємо продовжити, тому що вважаємо, що не всі аспекти впливу комп'ютера на здоров'я учнів ще достатньо вивчені.

 Група «Лікарі»                               
                 

досліджувала правильну організацію роботи на комп’ютері,


основні шкідливі фактори, що впливають на людей в процесі роботи за комп’ютером  


та шляхи запобігання виникнення шкідливих звичок.




Дякуємо за співпрацю!

Найкращі учасники веб-квесту:

Барановська Катерина
Березовська Вікторія
Боруцька Анна
Блажко Віолета
Захаренко Ірина
Коваль Анна
Марчук Анна
Мелешко Анастасія
Осатюк Аліна
Якубовська Крістіна

1 коментар: